Dinlendirici gece uykusu

Stresli ve yoğun bir gün sonrasında, sağlıklı bir uykuya dalmak zor olabiliyor. Dünya nüfusunun %40’ı yetersiz uyku alıyor ve bu oran gün geçtikçe fazlalaşıyor. Rahatlatıcı uyku rutinine sahip olmak ve günlük sağlıklı alışkanlıklar kazanmak gibi basit teknikler uygulayarak uyku kalitesini arttırmak ve güne yenilenmiş olarak başlamak mümkün.

BİTKİLERİN GÜCÜNÜ KULLANMAK

Denge duygusunu sağlamak

Yenileyici içerikleri ile, lavanta, bergamut, mandalina, tatlı portakal ve sardunya gibi bitkiler vücudu ve zihni sakinleştirir ve rahatlatır. Aromatik kokuların ruh ve davranışlar üzerindeki etkisini inceleyen Aromakoloji bilim dalı , duyular üzerindeki etkileri detaylı olarak inceler ve açığa çıkarır.

> KEŞFEDİN
BİTKİLERİN GÜCÜNÜ KULLANMAK

HER GÜN İYİ UYUMAK İÇİN 10 İPUCU

Gün boyunca sakin ve sağlıklı hissetmenizi sağlar

1. Her gün aynı saatte uyumaya gidin ve uyanın.
2. Yoga, yüzme veya bahçe işleriyle uğraşmak gibi düzenli, rahatlatıcı egzersizler yapın.
3. Gün boyunca veya yatmadan önce zihninizi rahatlamak için 10 dakika boyunca meditasyon yapın.
4. Gün sonunda,kaslarınızı rahatlatmak ve stresden uzaklaşmak için sıcak bir duş veya banyo yapın.
5. Akşam yemeğinde hafif ve baharatsız yiyin.
6. Akşamları gazete okumayın ve günlük haberleri takip etmeyin.
7. Artmış olan gerginliğinizden kurtulmak için nazikçe el, ayak veya boyun masajı yapın.
8. Zihninizi rahatlatmak için uyumadan önce en sevdiğiniz roman veya şiir kitaplarından sevdiğiniz bölümleri okuyun.
9. Rahatlatan esansiyel yağ karışımını yastık üzerinde sıkın.
10. Yatmadan önce nefes egzersizleri yapmak, rahatlatan müzikler dinlemek yada neye şükredeceğinizi düşünmek gibi vakit ayıracağınız uyku rutini oluşturun.  Vücudunuz bu rutini uyukuya geçiş sinyali olarak anlayacaktır.

HER GÜN İYİ UYUMAK İÇİN 10 İPUCU

YATAK ODASINI RAHATLAMA SIĞINAĞI YAPIN

Uykuya dalmadan önce gözlerinizi kapattığınız ve son gördüğünüz yer sizin yatak odanız. Odanızın dekorasyonu, mobilyaları uykuya dalmanızı kolaylaştıracak bütünlüğü hissettirmeli ve huzuru getirmeli. Uyumak için kullandığınız odadaki gereksiz mobilyaları ve karışıklığı ortadan kaldırın.

Çarşaf takımı ve dekorasyonda kullanacağınız renklerin, huzuru ve sıcaklığı hissettiren sarı, yeşil, mavi ve nötr renklerin karışımından olmasını tercih edin. Yatağınızın rahatlığından ve sizi yatak örtüsünün altına girmeyi arzulatmasından emin olun. Huzurlu bir gece uykusu için ışık ve sesten kaçının (elektronik cihazlar ve televizyon), oda sıcaklığını 18-22 °C aralığında ayarlayın. Komidinin üzerinde bulunan kurutulmuş lavanta kesesi ile kendinizi gözlerinizi kapadığınız anda uyumaya hazır hissedin.

YATAK ODASINI RAHATLAMA SIĞINAĞI YAPIN

AROMACHOLOGY RAHATLATICI UYKU RITUELİ

Güney Fransa’dan, mükemmel uykunun sırları

Günü sonladırırken, hem zihninize hem de vücudunuza uyuyacağınızın sinyalini vermek için Provence’ın sakinleştirici esansiyel yağlarını kullanın. Kullanıcılarının %96’sından fazlası Aromakoloji serisinin bu üç rahatlatıcı ürünün beraber kullanılması sonucunda uykuya daha sakinleşmiş daldıkalrına inanıyorlar.

Relaxing Pillow Mist: Lavanta, bergamut, mandalina, tatlı portakal esansiyel yağlarından oluşan bu koku spreyini duyularınızı sakinleştirmek için yastığınızın üzerine veya odanıza sıkın.

Relaxing Shower Gel: Ilık bir duş alarak içerdiği rahatlatıcı esansiyel yağlar ile sakinleşmenizi ve günün stresini atmanızı sağlayan bu ürün ile arının. 

Relaxing Massage Oil: Provans’tan gelen tatlı badem yağı ile vücudunuza rahatlatıcı bir bakım yapın. 

> KEŞFEDİN
AROMACHOLOGY RAHATLATICI UYKU RITUELİ

UYUYAN GÜZEL

Uyku doğal güzellik artırıcıdır. Gece yapılmış iyi bir uyku melatonin (ince çizgi ve lekeler üzerinde aktioksidan etkisi vardır) hormononunu arttırırken, stres anında devreye giren cortisol (cildi inceltir) hormonunun azalmasını sağlar. Uyku sırasında, kolajen üreten hücreler cildin elastikiyetini ve sıkılığını artırarak cildin yeniden canlanmasını sağlar. Uykunun güzelliğe olan katkısını arttırmak için yoğun içerikli nemlendirici ve gece kremleri uygulayarak sabahları yumuşak ve iyi nemlendirilmiş bir cilt ve saç ile uyanın.
 
Immortelle Precious Night Cream: Sabahleyin pürüzsüz ve ışıltılı bir cilt elde etmek için gece yatmadan temizlenmiş yüze uygulayın.
 
Shea Butter Hand & Foot Cream: İçeriğinde bulunan besleyici shea yağı ile ellerinizi ve ayaklarınızı nemlendiren ve dış etkenlere karşı koruyan hızla cilt tarafından emilen kremlerdir.

Reparing Oil: Yıpranmış ve kuru saçlara yağdan birkaç damla damlatın, güçlü ve parlak saçlara ulaşın.

UYUYAN GÜZEL
NEFES EGZERSİZİ

NEFES EGZERSİZİ

Bu nefes egzersizini uyumadan önce sakinleşmek ve zihninizi rahatlatmak için deneyin.
1. Yatakta rahat bir pozisyona geçin ve sırt üstü uzanın.
2.  Sağ bacağınıza odaklanın ve tüm ağırlığını yatağa bırakın. Ardından sol bacağınıza odaklanın ve tüm ağırlığını yatağa bırakın. Omuzlarınıza, göğsünüze, başınıza sırasıyla odaklanarak devam edin ve tüm ağırlıkları ile yatağa bırakın
3. Derin bir nefes alın karnınız şişene kadar, birkaç saniye nefesinizi tutun.
4. Ve akciğerlerinizin tamamen boşaldığını hissedene kadar nefesinizi bırakın.
5. Uzun ve ritimik nefes almaya devam edin.
6. Nefesinizi vücudunuzun neresinde hissediyorsanız dikkatinizi oraya yoğunlaştırın.
7. Uyuyakalana kadar devam edin.

AYAK MASAJININ KEYFİNİ ÇIKARIN

AYAK MASAJININ KEYFİNİ ÇIKARIN

Ayaklar tüm vücuda ulaşmanızı sağlayan mükemmel bir araçtır

Sakinleşmek ve rahatlamak için ayak masajının keyfini çıkarın.
1. Esansiyel yağlı sıcak su da ayaklarınızı dinlendirin.
2. Devamında ayaklarınızı kurulayın ve yağ ile masaj yapın
3. Ayak bileğinden parmaklara, tabana doğru masaj yapın ve masajı her bir ayak parmağınızı çekerek sonlandırın.

Keşfedin
UYUYAMAYANLARA IPUÇLARI

UYUYAMAYANLARA IPUÇLARI

Yatakta dönüp durmak yerine bu teknikleri deneyin

1. Uyuyamıyorsanız bunu saplantı haline getirmeyin, yoksa probleminiz pekişir. Nefes alıp vererek meditasyon yapın. Nefesinize odaklanmanız düşünmenizi engelleyecek.
2. Eğer halen uyuyamıyorsanız, kalkın. Yatağınız uykuyla bütünleşmeli, uykusuzluğunuzla değil. Kanepenize uzanın ve sakinleştiren müzik dinlemek yada kafeinsiz çay içmek gibi sizi rahatlatacak bir şeyler yapın. Uykunuz geldiğini hissettiğinizde, yatağınıza geri dönün.
3. Ayaklarınızın üşümediğinden emin olun. Ayaklarınız üşüyorsa rahat bir çift çorap giymek kan akışını hızlandırarak uykuya dalmanızı kolaylaştırır.

Benzer konular

Hassas göz çevresi bakımı

Gözleriniz yüzünüzün en önemli yeridir. Gözlerinizdeki anlam sizi diğer insanlara bağlar, aynı zamanda "ruhun aynası"dırlar. Yine de gözlerinizin altındaki narin doku yorgunluk, stres ve yaşlılık göstergelerinin ilk belirdiği noktalardır. Özellikle göz altı bölgeleri için üretilmiş bakım ürünleri kullanmak gözaltı torbaları, mor halkalar, çizgi ve kırışıklıklar için en iyi çözüm yoludur. Siz de bir kaç kolay uygulama tekniğiyle genç ve ışıldayan bir görünüme sahip olabilirsiniz.
> Devamını gör

EVDE DUYULARA HİTAP EDEN BİR SPA GÜNÜ İÇİN ÖNERİLER

Nerede yaşarsak yaşayalım, günlük programın yoğunluğu ve telaşı içinde koşturup dururuz. Hafta sonları ise, sanki iş haftamızın devamı gibidir. Ancak bazen gerçekten de dinlenmeye ihtiyacımız vardır. Bunun içinde kendi evimizden daha iyi bir yer yoktur! Bu durumda neden evinizde kendinize keyifli bir spa deneyimi yaratmıyorsunuz? Kendinizi tazelenmiş ve güçlenmiş hissedeceksiniz. Burada,evde dinlendirici ve duyulara hitap eden bir spa günü geçirmek için bazı öneriler bulacaksınız.
> Devamını gör

İDİL TATARİ İLE L'OCCITANE'DA GÜNLÜK CİLT BAKIMI

İstinye Park mağazamızı ziyaret eden İdil Tatari ile L'Occitane'ın günlük cilt bakımının olmazsa olmazları üzerine konuştuk. İdil'in cilt bakımındaki endişelerine yönelik tavsiyelerimizi ve önerilerimizi videomuzdan izleyebilir, ürünlerimizi keşfedebilirsiniz.
> Devamını gör