Sipariş bilgileri

İlk Siparişimi Nasıl Verebilirim?

İlk siparişiniz sırasında ürünlerinizi belirledikten sonra, Fatura & Teslimat seçeneğinde Üye Bilgilerinizi doldurarak, siparişinizi tamamlayabilirsiniz veya ilk olarak Üye Ol Seçeneğinden, üyelik bilgilerinizi doldurup, alışverişinize başlayabilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Kayıtlı kullanıcıların vermiş oldukları siparişleri ve durumlarını kontrol etme imkanları var. Bunu yapmak için, Hesabım > Sipariş Geçmişi sayfasını açın. Kargoya verilmiş siparişinizin durumunu görmek için; Siparişinizin kargo takip numarasını "İzleme Kodu#" kolonunda bulun ve bu numarayı tıklayın.
Siparişiniz kargoya verildiğinde Email adresinize "İzleme kodunu" (Tracking#) içeren bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

Bir ürünü nasıl iade edebilir ya da değiştirebilirim?

İade ve değişim için öncelikle mail veya telefon yolu ile müşteri hizmetlerine ulaşmanız gerekmektedir. Gerekli yönlendirme müşteri hizmetlerimiz tarafından yapılacaktır.

Açılmamış ve kullanılmamış ürünler aynı tutardaki farklı ürünlerle değişim yapılabilir, ya da iade için kabul edilebilir bulundu ise 30 gün içinde orijinal faturası ile iade edilebilir.

Siparişimi nasıl değiştirebilir veya iptal edebilirim?

Yeni verdiğiniz siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Siparişinizin iptal edilmesini istiyorsanız, 0505 161 60 00 numaralı telefondan ya da “Bize Ulaşın” seçeneğinden formu doldurarak; iptal etmek istediğiniz siparişinizi tarafımıza iletebilirsiniz.

Siparişimin teslimat süreciyle ilgili nasıl bilgi alabilirim?

yurticikargo.com adresinde Gönderi sorgula alanından size iletilmiş olan kargo takip numaranızla teslimat sürecini takip edebilirsiniz. Ayrıca cep telefonu bilgilerinizi bizimle paylaştıysanız kargo şirketi tarafınıza sms yolu ile bilgilendirme geçecektir.

Siparişimi nasıl ödeyebilirim

Alışveriş Sepeti sayfasından Ödeme Seçeneği sayfasına geldiğinizde alt kısımda bulunan Kredi Kartı ile Ödeme, Kapıda Ödeme ya da Havale ile ödeme seçeneği ile ödemeyi seçebilirsiniz.

Havale İle Ödeme Seceneğini Nasıl Kullanabilirim?

Ödeme Seceneği Sayfasında Havale butonu tıklandığında, sistemimizde kayıtlı ilgili mail adresinize Havale yapabileceğiniz hesap bilgi detayları tarafımızca gönderilmektedir. Buradan ilgili hesaba yapacağınız havale sonrasında siparişiniz onaylanacaktır.
3 iş günü içerisinde ödemesi gönderilmeyen siparişler iptal edilir.

Sipariş teslimat süresi ne kadardır?

İstanbul içine ortalama 3 iş günü, İstanbul dışına ortalama 5 iş günü içinde ulaştırılacaktır. Haftasonu Siparişleri Cuma günü akşam 16.00'dan sonra verilen siparişler, Pazartesi gününden itibaren teslim edilmeye başlanır. Cuma günü 16.00'dan sonra verdiğiniz tüm siparişler Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.

Siparişimi hediye olarak verebilir/gönderebilir miyim?

Alışveriş Sepeti sayfasında, sepetinizde bulunan ürün ya da ürünlerin hediye olarak hazırlanması için Paket Detayı kısmında bulunan “Hediye Paketli Gönderim” seçeneği tıkladığınızda, ürünleriniz hediye paketi yapılmış haliyle teslimat yapılır.

Siparişimde hediye paketi malzemeleri ayrıca gönderim yapılabilir mi?

Alışveriş Sepeti sayfasında, sepetinizde bulunan ürün ya da ürünlerin hediye paketi yapılmadan, siparişinizle teslimat için Paket Detayı kısmında bulunan “Paketleme Malzemeleri” seçeneği tıkladığınızda, paketleme malzemeleriniz ve ürünleriniz sizin paketleyebileceğiniz şekilde, ürünlerinizle beraber aynı siparişte teslimat yapılır.

Promosyon Kodumu Nasıl Kullanabilirim?

1. Sepetim sayfasına gidin
2. Sepetinizin altında bulunan “Promosyon Kodu” kısmına İndirim kuponunuzun kodunu girin.
3. Sepetinizdeki tutara promosyon kodunuzun yansıdığını kontrol edin.
İndirim uygulandıktan sonra sepetinize hediyelerinizin eklendiğinden emin olun.
Sepetinizde alışveriş tutarınıza göre, bir veya birkaç promosyonlu setten faydalanabilirsiniz. Alışveriş tutarınız, ilgili promosyon set koşulunun altında ise alışverişinizi bu tutara tamamlamanız gerekir.

• Promosyon set, bülten ya da diğer avantajlardan haberdar olmak istiyorsanız E-Bülten Kayıt seçeneğinden mail adresini iletebilirsiniz.

Ürünleri yurtdışına da yolluyor musunuz?

Yurtdışı teslimatımız bulunmamaktadır.

Eğer ürün stokda yoksa bunu bildiriyor musunuz?

İlgili üründe Stok yok uyarısı varsa stoğa girince haber ver seçeneğini tıklayabilir, ürün stoğa girer girmez haberdar olabilirsiniz.