{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no", "memberTypes": "Logged Out" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": { "pageType": "Homepage", "pageBreadcrumb": "Ana Sayfa>" } }
{ "type": "gtmStart" }
SEPETİM
Sepet
ARA TOPLAM
1250
Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
SEPETİ GÖRÜNTÜLE
1.250 TL ve üzeri alışverişinizde kargo ücretsiz!

Bir Markadan Daha Fazlası: Değerlerimizin Hikayesi

L'OCCITANE 1976'da, kurucusu Olivier Baussan'ın çok sevdiği Provence topraklarında lavanta yağı damıtması ve yerel pazarlarda bu yağları satmasıyla kuruldu. Değerlerine verdiği önem ve gerçek hikayelere dayanan öyküsüyle marka hiç geçmeden büyüdü ancak bu özelliklerinden hiçbir zaman ödün vermedi! Doğa, bizim için önemlidir. İnsan, bizim için önemlidir... L'OCCITANE 6 değere sahiptir ve bu bağlılığın temelinde değerli dünyamızı korumak ve insana saygı ile yaklaşmak vardır.

BİYOÇEŞİTLİLİĞE SAYGI

DOĞAL ZENGİNLİĞİN HİKAYESİ

Doğaya saygılı bir markanın sürdürülebilirliğe önem vermesi gerekir. L'OCCITANE olarak biz, sürdürülebilir ve izlenebilir içerikler ve geri dönüştürülebilir ambalajlar kullanırız. İçeriklerimizi doğaya ve biyoçeşitliliğe zarar vermeden elde ederiz. Hatta ve hatta bitki türlerini koruyan tedarik zincirleri geliştirir ve o tedarik zincirlerini kullanırız.
Değerlerimize olan bağlılığımız sonucu attığımız adımlardan sadece birkaç tanesi, Korsika'daki ilk organik ölmez otu ekimi, badem'in Provence'ta yeniden yetiştirilmesi ve iklim değişikliğinden dolayı tehlikeye giren Lavanta bitkisinin kökeninin korunması oldu. Bunlar sadece aldığımız aksiyonlardan birkaçı... Yerel içeriklerin desteklenmesi, koruma amaçlı çit dizilerinin kurulması ve türü tehlikeye giren canlıların korunması gibi daha bir çok alanda çalışmaktayz ve çalışmaya devam edeceğiz.
Hedefimiz: 2025'e kadar 1000'den fazla tür ve içeriğin korunmasını sağlamak

KEŞFEDİN

ÜRETİCİLERE DESTEK

ADİL TİCARETİN HİKAYESİ

Üreticilerimizle olan ilişkimiz, karşılıklı saygı ve güvene dayalıdır. Ürünlerimizin can damarı olan içeriklerimiz ne kadar kaliteli olursa, ürünlerimiz de o kadar kaliteli olur. O nedenle üreticilerimize çok önem vererek; yerli üretim ve izlenebilir içerikler kullanırız. Üreticilerimizle uzun süreli anlaşmalar yapar, onlara adil ticaret koşulları sağlarız ve onlara her konuda destek oluruz. Bu sadece onlar için yapmak istediklerimizin bir kısmı...
Hedefimiz: 2025'e kadar tüm üreticilerimizle Adil Ticaret Anlaşmalarına bağlı olarak çalışmak. Bunu başarabilir miyiz? Tabii ki başarabiliriz!

KEŞFEDİN

GERİ DÖNÜŞÜME DESTEK

DOĞAYA SAYGININ HİKAYESİ

Geri Dönüştür, atık oluşumunu azalt ve harekete geç! L'OCCITANE'ın oluşan plastik kirliliği ile ilgili temel stratejisi işte budur. Marka olarak plastik kullanımı bize endişe vermekte ve bu konuda bir değişim yaratmaya kararlıyız! Mağazalarımızdaki geri dönüşüm kutuları, ürünlerimizin ekonomik çevreci yedek seçenekleri ve geri dönüşüm kampanyamız sadece bu konudaki uygulamalarımızdan birkaçı. Ambalajlarımızı geri dönüştürülebilir üretmek için de sürekli çalışıyor ve yenilikler yapıyoruz.
1. Hedefimiz: 2025 senesine kadar, plastik ambalajlarımızın %100’ünün geri dönüştürülmüş plastikten olmasını sağlamak ve tüm dünyada mağazalarımızın geri dönüşüme destek vermesini sağlamak. Bu işin üzerindeyiz ;)

KEŞFEDİN

KADINLARIN GÜÇLENMESİNE DESTEK

ÖZGÜRLEŞMENİN HİKAYESİ

L'OCCITANE olarak, eşitliğe ve kadınların hayallerine ulaşması için onları desteklemeye oldukça önem veririz. Burkino Faso'daki çalışmalarımız boyunca, kadınların Shea Yağı üretmesine destek olarak, ekonomik olarak daha özgür olmalarına yardımcı olduk. Vakfımız ise onların mikrokrediler kullanabilmesine, okuma yazma programlarından faydalanabilmesine ve çocuklarının eğitim almasına katkı sağladı. Her yıl, ürettiğimiz destek ürünlerinin tüm dünyada satışını sağlayarak bu projelerin devamlılığı için fon sağladık. Küçük görünen bu adımlar, kadınların hayatında büyük değişimlerin başlangıcını oluşturdular.
Hedefimiz: 2025 yılına kadar 60.000 kadının sosyo-ekonomik gelişimini desteklemek.

KEŞFEDİN

GÖRMEYE ÖNEM VERMEK

GÖRMENİN HİKAYESİ

Ambalajlarımızdaki görme engelliler alfabesini (Braille) farketmiş miydiniz? Ya da görme engellilere bağış için geliştirilen destek ürünlerimizi? UNICEF ve diğer sivil toplum kuruluşlarıyla vakfımızın yaptığımız çalışmalarla, görme engellinin oluşmasını engelleyen ve görme zorluğu çeken kişilere yardım eden projeler geliştirdik. A vitamini bağışıyla çocuklarda körlüğün engellenmesine ve tüm dünyada daha çok kişinin göz muayenesi ve göz tedavisine ulaşmasını sağladık. Gelecek şimdi çok daha umut verici!
Hedefimiz: 2025’e kadar 15 Milyon insanı göz muayenesi ve bakımına ulaştırmak.

KEŞFEDİN

USTALIĞA SAYGI

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN HİKAYESİ

Zanatkarlık günümüzde azalırken, önemi gittikçe artıyor... L'OCCITANE denildiği zaman akla ilk; otantiklik, uzmanlık, geleneksellik ve tabii ki Provence gelir. L'OCCITANE kurulduğu günden bu yana ustalığa ve yaratıcılığa önem verir ve bu yüzden yerel zanaatkarla çalışması son derece doğaldır. Zanaatkarlarımızın yeteneğini ve bilgi birikimlerini ürettikleri özel ürünlerimizde mağazalarımızda sizlerle paylaşarak bu ustalığın getirdiği güzellikleri gözler önüne seriyoruz.
Amacımız: Zanaatkarları desteklemek ve uzmanlıklarını ve hikayelerini herkesle paylaşmak.

KEŞFEDİN